Miranda(L)Locnville

Alla inlägg under september 2010

Av Mirre A - 30 september 2010 21:15

Jag hatar den jag älskar mest, jag hatar han så mkt så jag vill bara ha han mer, jag älskar han men jag hatar han ändå, han får mig att göra saker jag aldrig skulle gjort vanligtvis, jag har gillat han sen i april detta året o sommaren gick jag gilla han men inte lika mkt men jag vet att om jag gillat en kille kommer jag alltid gilla han, Loved you once love you still always have always will, jag älskar dig men hatar dig Vikke 96:a


Du sa till mig att du älska mig i sommras sen sluta du prata med mig, nu vill du att jag ska visa mina intima delar jag gör det inte du säger att du kommer älska mig om jag gör det men jag e inte dum Fabio 95:a


*Wtf* du tror jag gillar dig jag gjorde det en dag o du tror du e så jävla snygg men det e du inte du har farfars byxor typ du e inte snäll du säger dumma saker kallar mig sexbomb jag hatar dig o kommer alltid göra Robbi 96:a


Jag har kännt dig länge du går i min klass du e söt, snygg, snäll o rolig du e bra jag älskar älskar dig inte men du e bra Johan 97:a

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I LOVE Locnville

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards